در آکاردئونی تهران

درب اکاردئون یا حفاظ کشویی را میتوان دروزنها و اشکال مختلف ساده یا خم دار ساخت.
نوع ضخامت تسمه ها پرچ هابلبرنگ ها ریل ها و قوطی ها و نوع رنگ نوع جوش باعث سبک سنگینی یا امن و نا امن بودن حفاظ در اکاردئون خواهد شد.
استفاده از تسمه دوبل برای مخفی بودن پرچها کارگذاشتن قفل مخفی استفاده از پرچ های فولادی و بلبرنگ قوی برای روانتر شدن در اکاردئون ایمنی و اسایش را برای مشتریان به همراه خواهد داشت

چرا درب آکاردئونی آریا را پیشنهاد میدهیم؟

یک درب آکاردئونی استاندارد باید سه گل یا سه لوزی باشد ولی برخی از سازندگان درب های آکاردئون برای کمتر شدن هزینه از دو گل یا دولوزی استفاده میکنند. که درب دوگل فاقد ارزش امنیتی است همچنین درب های این تولیدکننده از نوع درب های 4خم میباشد و از ساخت درب دو خم نیز خودداری میکند علت آن این است که تسمه های عمودی روبه پایین به دوسته دوخم و چهارخم تقسیم می شوند،در دربهای دوخم تسمه های عمودی فقط به سمت بالا و پایین خم میخورند و در درب های چهارخم علاوه بر بالا و پایین ،بین سه گل هم خمیدگی ایجاد میشود و به هم جوش داده میشوند.و به همین دلیل است که سارق نمیتواند دسترسی به لوزی ها و پرچ های درب داشته باشد.

حفاظ آکاردئونی دارای مزیت بیشتری نسبت به درب های ضد سرقت چوبی دارد زیرا بزرگ ترین اشکالی که درب های ضدسرقت دارند این است که هنگام بروز آتش سوزی ممکن است قفل شوند که این مشکل به این علت رخ می دهد که از مواد و آلیاژهای غیر استاندارد در ساخت برخی از آنها استفاده می شود.
همین مسئله باعث می شود که دسترسی آتش نشانان به داخل خانه در حال حریق یا خروج افراد از محل آتش سوزی غیرممکن شود. بنابراین در هنگام خرید و سفارش این درب ها از استاندارد بودن قفل ها و مواد به کار رفته در آنها در برابر حرارت باید اطمینان حاصل شود.

 انواع درب آکاردئونی
درب آکاردئونی آهنی نوعی حفاظ کشویی می باشد که برای افزایش امنیت ، بر روی درب های آپارتمان، مغازه ها، انبار ها و … نصب می شود. انواع درب آکاردئونی از نظر جنس و ظاهر با هم متفاوت هستد. از آنجا که انواع درب آکاردئونی به صورت کشویی در محور عرض درب حرکت می کنند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. درب آکاردئونی نام های عامیانه ای مانند درب کشویی، درب کرکره ای، محافظ درب ساختمان و … دارد. درب آکاردئونی نام خود را از ساز آکاردئون گرفته است. انواع درب آکاردئونی به دلیل شکل ظاهری خود، به بهینه سازی فضا کمک بسیاری می کنند و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردارند. انواع درب آکاردئونی با متریال های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام کاربرد های مخصوص خود را دارد. با توجه به محل مورد استفاده می توانید انواع درب آکاردئونی را بر حسب نیازتان انتخاب کنید.
انواع درب آکاردئونی می تواند قفل مخفی و قفل معمولی داشته باشد. درب های آکاردئونی دارای قفل مخفی از امنیت بیشتری برخوردارند. به طور معمول، درب های آکاردئونی آهنی، مشبک و لوزی شکل هستند. برای نصب انواع درب آکاردئونی، اندازه گیری یک موضوع مهم می باشد. پیشنهاد می شود که برای اندازه گیری از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید. در ادامه به توضیح مختصری درباره انواع درب آکاردئونی می پردازیم.