قیمت درهای اکاردئونی

۲ لوزی ساده ۲۸۰۰۰۰ هزار تومان هر متر مربع
۳لوزی ساده ۳۰۰۰۰۰ هزار
۳لوزی ۲خم۳۵۰۰۰۰ هزار
۳لوزی ۴خم۳۷۰۰۰۰هزار
۳لوزی نقشدار۴۷۰۰۰۰هزار
۳لوزی۴خم نقشدار۵۵۰۰۰۰هزار
۳لوزی تسمه دوبل۴۰۰۰۰۰هزار
۳لوزی دوبل نقشدار۵۵۰۰۰۰هزار
قفل مخفی۱۵۰۰۰۰

اگر میخواهید جهت ایجاد امنیت و زیبایی از درب های آکاردئونی استفاده نمایید حتماً باید یک سری موارد را رعایت کنید تا بتوانید زیبایی و جلوه آن را حفظ کنید یکی از مواردی که بسیار مهم است این است که از قفل درب آکاردئونی مناسب استفاده نماییم زیرا این قفل ها باید متناسب با ابعاد درب و کارایی آن ساخته شود همچنین می توان این قفل ها را از بیرون نیز تهیه کرد اما بدانید قیمت درب آکاردئونی بسیار مناسب است که باید قفل آن نیز متناسب با آن ساخته شود .

برای ساخت دربهای آکاردئونی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به شرکت حفاظ نما مراجعه نمایید و از تمامی طرح ها و مدل های روز بهره ببرید زیرا استفاده از دربهای آکاردئونی بسیار مسئله مهمی میباشد دلیل اصلی این کار هم این است که این درب ها سبب امنیت و افزایش مقاومت ساختمان می‌شود به همین دلیل باید قفل درب آکاردئونی نیز از بهترین محصولات تهیه شده و مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان بدهد . برای بهره بردن و استفاده از دربهای آکاردئونی حتما از باکیفیت ترین محصولات استفاده نمایید .

همانطور که خود درب آکاردئونی بسیار مهم است و باید از باکیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات و ابزارآلات ساخته شود قفل درب آکاردئونی نیز بسیار مهم است زیرا همانطور که می دانیم چارچوب اصلی توسط پروفیل ها ساخته می شود پس پس پس از تکمیل شدن چهارچوب آن درب آکاردئونی بر روی چهار چوب قرار می گیرد و آخرین مرحله ، ساخت و اجرای قفل آن می باشد و این مرحله مهم ترین ویژگی را دارد زیرا تمامی امنیت و کارایی یک درب توسط قفل آن تامین می‌شود که باید از بهترین و مقاوم ترین قرص استفاده نماییم . به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم که از قفل های بسیار مقاوم استفاده نمایید .